Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Καταγγελία COSMOTE


Έχω σύνδεση στην COSMOTE δύο αριθμούς σε οικογενειακό πακέτο....
Στον τελευταίο λογαριασμό μου χρεώθηκαν υπηρεσίες διαδικτύου, χωρίς να έχω κάνει χρήση τέτοιων υπηρεσιών.Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία (επί ένα περίπου μήνα δεν μπόρεσα να βρώ κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω, αν και έχω στείλει και email στην COSMOTE να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου) μου είπαν πώς επειδή χρησιμοποίησα νέα συσκευή (ιNOKIA 5230) πιθανό να έκανε μόνη της αναβάθμιση κάνοντας αναβαθμίσεις στο λογισμικό.Εγώ δεν ζήτησα και δεν είχα σύνδεση στο διαδίκτυο με την εταιρία, αλλά ούτε και η εταιρία μου ενημέρωσε ότι μου προσφέρει τέτοιες υπηρεσίες και τι χρεώσεις έχουν.
επείδη πίστευω πως ειναι μεγάλη απάτη καλό είναι να προσέχετε τους λογαριασμούς σας και τις καινούριες συσκευές.
Φυσικά για το θέμα έγινε καταγελία και στην Ε.Ε.Τ.Τ.




ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com