Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Καταγγελία για Cosmote


Θέλω καταγγείλω μια απίστευτη κομπίνα η οποία έχει κατα την άποψη μου στηθεί εις βάρος των πελατών της cosmote....

Έχω καρτοκινητό whatsup, και πρόσφατα ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας μου με (5 Ε) κάρτα, μετα απο μεγάλη μου έκπληξη αυτοματος το υπολοιπο μου μειώθηκε στα -2 ευρω (σκεφτηκα ίσως είναι επειδή είχα κανει επέκταση υπολοίπου άρα μου το μείωσε στην επόμενη ανανέωση μου), έτσι αναγκάστηκα να ανανεώσω τον χρόνο μου 2 μέρες αργότερα για ακόμη μια φορά με επιπλέον (5 Ε). Μετά από μεγάλη μου έκπληξη το υπόλοιπο μου είχε μολις παει στο 1 ευρώ. Μου φάνηκε πολύ περίεργο αν και δεν έδωσα μεγάλη σημασία, ομως οταν ξοδεψα το 1 ευρώ και έπρεπε να αγοράσω ξανά κάρτα σκέφτηκα απηβδισμένος να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών και να τους πώ τι μου είχε συμβεί.

Η κοπέλα πολύ ευγενικά δήλωσε βλάβη εφόσον έβλεπε και η ίδια οτι συμβαίνουν περίεργα πραγματα στον λογαριασμό μου. Μετα χαράς μετα απο δύο μέρες (αν θυμάμαι καλά) διαπίστωσα οτι ο λογαριασμός μου είχε πλέων 65 ευρώ υπόλοιπο, και όπως με επιβεβαίωσε και η κοπέλα μου επιστρέψαν χρήμματα τα οποία μου είχαν κρατήσει "κατά λάθος".

Μετά απο 2 μήνες το ίδιο ακριβώς περιστατικό συμβαίνει τώρα στην κοπέλα μου, κάλεσα ο ίδιος στην εξυπηρέτηση και γνωρίζοντας πλέον την διαδικασία ζήτησα να δηλώσουν βλάβη, στην κοπέλα μου επιστράφηκε το ποσό των 50 ευρώ απο "κατά λάθος" παρακρατήσεις!

Σαν κλασικός πονηρεμένος Έλληνας η άποψη μου είναι οτι κάθε άλλο παρά για λάθος πρόκειται! Μήπως έχει εις βάρος μας στηθεί αυτή η κομπίνα με απώτερο σκοπό το απίστευτο κέρδος της εταιρίας απο όλους οσους "ΔΕΝ" ζητήσουν πίσω τα χρήματα τα οποία τους παρακρατήθηκαν "κατά λάθος"; Και είμαι απόλυτα σίγουρος οτι πολλοί ειναι αυτοι που δεν θα το πρόσεχαν.

Δεν μας έφτανε η οικονομική κρίση, η γενικότερη καταρρευση της οικονομίας μας, και ακόμα και πακέτα της cosmote τα οποία ακύρωσε (βλέπε δωρεαν λεπτα ομιλιας) τώρα πρεπει να φυλαγόμαστε και απο υποτιθέμενα τεχνικά λάθη (εν έτη 2011;)

Απαράδεκτο!





ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com