Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ SAMSUNG




ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ
ΑΓΟΡΑΣΑ ΔΥΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ SAMSUNG Η ΜΙΑ 32'' ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ 19'' ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΜΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ Η ΚΑΘΕΜΙΑ! ΜΕΣΑ ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ...
Η ΟΘΟΝΗ ΤΗΣ SAMSUNG 32'' ΕΓΙΝΕ ΘΩΛΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΤΗΣ. ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ TV ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ (ΑΣΧΕΤΟ ΑΝ ΕΜΕΙΝΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ). ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΝΟΙΞΕ! ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΛΟ "ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΑΛΛΑ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 40 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ" ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ... ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 30 ΜΕ 40 ΛΕΠΤΑ! ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ?