Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Περιστατικό στο κατάστημα public στο mall


Ως καταναλωτής θα ήθελα να σας εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου για την αντιμετώπιση που είχα από το συγκεκριμένο κατάστημα public στο mall. Το περιστατικό έχει ως εξής:
Τα Χριστούγεννα...
μου έφεραν δώρο το βιβλίο "Άουσβιτς: οι ναζί και η τελική λύση". Διαβάζοντας το διαπίστωσα ότι ορισμένες σελίδες του δεν είχαν τυπωθεί σωστά με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η ανάγνωση. Έτσι θεώρησα σωστό να το επιστρέψω πίσω στο κατάστημά ώστε να το αλλάξω, κάτι το οποίο έκανα στις 7/1/2011. Η απάντηση που πήρα από τον υπάλληλο ήταν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή αλλά θα γινόταν η παραγγελία και το πολύ σε 7 μέρες θα το είχαν και θα με ειδοποιούσαν τηλεφωνικός. Ύστερα από μία εβδομάδα είδα μία κλήση στο κινητό που, πήρα πίσω και διαπίστωσα ότι η κλήση είχε γίνει από το συγκεκριμένο κατάστημά. Έτσι θεώρησα ότι η κλήση ήταν για την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. Την επόμενη μέρα 14/1/2011 πήγα στο κατάστημα και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν ότι δεν έχει γίνει καμία παραγγελία στο όνομά μου και η κλήση θα ήταν μάλλον για να κάνουνε την παραγγελία!!!!!! Τελικά ξανακάνουμε την παραγγελία και μου είπαν ότι σε μία εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο!! Όμως μέχρι τις 25/1/2011 δεν υπήρχε καμία εξέλιξη και έτσι πήρα τηλέφωνο για να δω τι έγινε. Η υπάλληλος στο τηλέφωνο μοÏ! … είπε ότι δεν είχε έρθει το βιβλίο! και όταν υποστήριξα ότι θα έπρεπε να με είχε ειδοποιήσει για την καθυστέρηση, αφού είχαν περάσει 12 μέρες, εκείνη μου απάντησε ότι αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος!!!!! Το αποτέλεσμα ποίο ήταν; Να μου πει ότι έχει τελειώσει το βιβλίο και ότι ο εκδότης δεν θα επανεκδώσει άλλα!!!!!!! Και ρωτάω, αν δεν είχα πάρει τηλέφωνο ακόμα θα περίμενα να μου το φέρουν;;; Τελικά πήγα χθες, 1/2/2011, στο κατάστημα για να κάνω την αλλαγή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν..μόνο που πριν κάνω την αλλαγή ρώτησα αν υπήρχε το βιβλίο...το αποτέλεσμα;;; Η υπάλληλος να μου το φέρει!!!!!!! !!! Δηλαδή αν δεν είχα αυτή την επιμονή θα είχα πάρει κάτι άλλο ενώ το βιβλίο που είχα κάνει παραγγελία υπήρχε!!!!!!!
Σήμερα έστειλα ένα e-mail στο public για να τους ενημερώσω για το περιστατικό και θεώρησα σωστό να ενημερώσω και εσάς για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του και να είμαστε πιο συνειδητοποιημένοι καταναλωτές χωρίς να "τρώμε" ό,τι μας πλασάρουν!!!

ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com