Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Απίστευτη τιμή για αναβάθμιση μνήμης υπολογιστή Packard Bell


Αγαπητοί φίλοι θέλησα να μοιραστώ μαζί σας κάτι έτσι για να μου φύγει το σοκ! Πριν 1μιση μήνα περίπου πήρα ένα netbook Packard Bell που ήταν...
σε προσφορά 199 Ευρώ σε κάποιο πολυκατάστημα.
Μπορώ να πω ότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το μηχάνημα αυτό, πολύ περισσότερο απ'ότι περίμενα! Επειδή όμως τα περισσότερα netbooks έρχονται με μνήμη 1gb σκέφτηκα να το αναβαθμίσω σε 2gb.Έστειλα email στην εταιρία η οποία μου απάντησε σχεδόν αμέσως και μπράβο τους για την άμεση επικοινωνία. Μου έστειλαν τον τύπο της μνήμης που παίρνει το netbook και ένα τηλ. της συμβεβλημένης εταιρίας όπου θα μπορούσα να αποτανθώ για να πάρω τη μνήμη. Όταν τηλεφώνησα και ρώτησα για τη μνήμη των 2gb μου ήρθε εγκεφαλικό! Μου είπαν ότι κοστίζει 120 Ευρώ χωρίς τοποθέτηση! Ξαναρώτησα μήπως και δεν άκουσα καλά, αλλά είπαν 120 Ευρώ! Επειδή ψάχνοντας στο ιντερνετ για ίδιου τύπου μνήμες, τιμές των 120 Ευρώ δεν είδα πουθενά, έστειλα email παραπόνου στην Packard Bell ρωτώντας τους αν αυτοί θα αγόραζαν μια τέτοια μνήμη των 120 Ευρώ για ένα netbook των 199 Ευρώ, και αν όχι, τότε πώς την προτείνουν στους πελάτες τους? Απάντηση όμως δεν έλαβα, ίσως και γι'αυτό θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας. Δεν λέω, για 199 Ευρώ το netbook που πήρα είναι πάρα πολύ καλό, αλλά όχι και 120 Ευρώ για μία μνήμη! Λίγη σοβαρότητα!


ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com