Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Forthnet και ο σεβασμός των πελατών τους δεδομένης της κρίσης


Αν νομίζετε ότι η forthnet μπορεί να δυσκολέψει τη ζωή σας μόνο μέσω της κάκκιστης τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει και των μεγάλων διαστημάτων που χρειάζονται για να αποκαταστήσει τις βλάβες απατάστε οικτρά.
Οι εν λόγω κύριοι έχουν σκοπό...
να επιδείξουν την δύναμή τους στους συνδρομητές τους που πληρώνουν για τις ελλιπείς υπηρεσίες που τους παρέχονται... Πιο συγκεκριμένα, ο λογαριασμός του τελευταίου διμήνου, που δεν κατάφερα να πληρώσω, ! έληξε πριν λίγες μέρες με αποτέλεσμα να μου σταλεί ένα μύνημα (sms) την Παρασκευή που να μου υπενθυμίζει την οφειλή. Σήμερα λοιπόν δηλαδή 2 εργάσιμες μέρες μετά και με δεδομένες τις απεργίες των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εν λόγω εταιρεία θεώρησε σωστό να αποκόψει τη σύνδεσή μου με το δίκτυο. Σε όλα τα παραπάνω να επισημανθεί ότι μέχρι το Φθινόπωρο, η εν λόγω εταιρία έδινε τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να πληρώνουν 4μηνα (τα δύο τελευταία δίμηνα μαζί). Απ' ότι φαίνεται η Forthnet αποφάσισε να "συμπαρασταθεί" στους συνδρομητές της μεσο! ύσης της κρίσης με το να σκληρύνει! τη σ τάση της!!!! Ντροπή και στην αναλγησία της εταιρίας και σε όλους εμάς που τους πληρώνουμε και τους ανεχόμαστε...




ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com