Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγελία για eshop


Στης 19/11/2010 ο υπολογιστής μου σταμάτησε να λειτουργεί και το πρόβλημα ήταν στον επεξεργαστή (Το κύριο πρόβλημα νόμιζα ότι ήταν στο cpu ανεμηστιρακι αρχικά, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι...
έφταιγε το τροφοδοτικό, εν συνεχεία επηρέασε το cpu fan και πήγε ντόμινο το πραμα. Έπεσαν τα ρεύματα και όπως ενημερώθηκα από την κορσαιρ μετά, ήταν προβληματικό από την μάνα του).
Την επόμενη ημέρα πακέταρα στο γνήσιο κουτί του τον επεξεργαστή μαζί με την γνήσια ψήκτρα και το παρέδωσα στο τοπικό point του eshop της περιοχης μου.
Μετά από 10 ημέρες περίπου μέχρι να φτάσει ο επεξεργαστής στα κεντρικά και ελεγχτεί από το σέρβις του eshop Αθηνων, παρέλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι ο επεξεργαστής όντος παρουσίασε πρόβλημα και σε λίγες ημέρες θα ερχόταν η αντικατάσταση του. Μετά από λίγες ημέρες παρέλαβα δεύτερο μήνυμα στο κινητό να περάσω από το τοπικό κατάστημα και παραλάβω το αντικείμενο.
Εμεινα εκπληκτος όταν άνοιξε το κουτί στο τοπικό κατάστημα ο υπάλληλος, διότι το προϊόν που έστειλαν ήταν μεταχειρισμένο και σε εντελώς άθλια κατάσταση. (περιγραφη: ήταν με την πάστα που βάζουμε πάνω στον επεξεργαστή για να τον κρατά δροσερό μαζί με την ψήκτρα και αυτή η αλοιφή είχε υγροποιηθεί μέσα στο πλαστικό κάλυμμα που τον είχαν βάλει). Όπως ήταν ο επεξεργαστής επεστράφη και απέτισα καινούργια αντικατάσταση όπως αρμόζει από τον νόμο καθώς και από την ΙΝΤΕΛ.
Μετά από 15 ημέρες περίπου έλαβα τρίτο μήνυμα στο κινητό ότι έγινε νέα αντικατάσταση και ότι σύντομα θα πήγαινα να το παραλάβω από το τοπικό κατάστημα. Μετά από λίγες ημέρες έλαβα τέταρτο μήνυμα να πάω να το παραλάβω αλλά και πάλι ήταν μεταχειρισμένο!
Ο τοπικός υπάλληλος προσπάθησε να ηρεμίσει τα πνεύματα και μου ζήτησε να το δοκιμάζαμε στο εργαστήριο του τοπικού eshop να δούμε αν δούλευε, αλλά δεν δούλευε (στα δικά του μηχανήματα). Ο επεξεργαστής επεστράφη πάλι πίσω και απέτισα το πιστωτικό μου διότι κατάλαβα ότι παιζόταν απάτη πίσω από όλο αυτό το παιχνίδι με τα μεταχειρισμενα, με την εγγύηση μου.
Μετά από 15 ημέρες ενημερώθηκα ότι δεν πρόκειται να παραλάβω το πιστωτικό μου διότι «και καλά» το μεταχειρισμένο από το στοκατζιδικο τους και χωρίς εγγύηση ΙΝΤΕΛ, δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα και θα έπαιρνα αυτό. Κάλεσα το σέρβις του eshop από το τηλεφωνικό τους κέντρο και με τρομερή αγένεια ένας υπάλληλος μου απάντησε ότι αυτό θα πάρω θέλω δεν θέλω και αν γούσταρα εγγύηση ιντελ να πήγαινα στην ΙΝΤΕΛ και όχι σε αυτούς!!!!
Από τότε το μεταχειρισμένο τους πηγαινοέρχεται και με παρενοχλούν στο κινητό μου τηλέφωνο συνεχώς να παραλάβω «και καλά» το προϊόν μου.
Τους έστειλα γράμμα εξοργισμένος ζητώντας πίσω το αρχικό προϊόν μου για να προβώ σε αξιοπρεπές σέρβις από την ΙΝΤΕΛ και με κοροϊδεύουν καθημερνώς!!
Κατήγγειλα το γεγονός στην ΙΝΤΕΛ διότι κατάλαβα οτι κατι παίζει με την εγγύηση μου (Εξαπάτηση) και η ΙΝΤΕΛ μου απάντησε Ότι ποτέ δεν αντικαθιστούν μεταχειρισμένα προϊόντα, ΝΑ ΜΗΝ το δεχτώ και να απαιτήσω το προϊόν πίσω έτσι ώστε με δικά τους έξοδα να στείλουν πακέτο να πάρουν και δώσουν σε εμένα αντικατάσταση. Εντωμεταξύ με ευχαρίστησαν για την αναφορά αυτή και μετά μου ζήτησαν συριακό αριθμό προϊόντος, τιμολόγιο, κτλ.. όπως και παρέδωσα για να το ερευνήσουν το θέμα.
Έστειλα 3-4 γράμματα μαζί με τον τοπικό καταναλωτή, καθώς και εσωτερικό μέσω καταστήματος, αλλά κοροϊδεύουν κοντά 4 μήνες. Το μήνυμα είναι απλό, να μου επιστρέψουν το αρχικό προϊόν μου πίσω έτσι ώστε να πάω για σέρβις στην ΙΝΤΕΛ, διότι απέδειξαν ότι αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους ως εταιρία απέναντι σε πελάτη . Το προϊόν είναι εισαγωγής, με αποτέλεσμα βρήκαν πάτημα με το στοκατζιδικο τους να κοροϊδεύουν τον κόσμο.
Εικασία Το ότι αρνιούνται να μου δώσουν πίσω το προϊόν μου, ότι αποφεύγουν να απαντήσουν έστω στον καταναλωτή, δείχνει ότι παίρνουν τα προϊόντα από εμάς, τρώνε τα λεφτά από τις εγγυήσεις.. και πασάρουν μεταχειρισμένα από το στοκατζιδικο τους στου πελάτες. Με την πρόφαση ότι έχει εγγύηση eshop, κάτι που ΔΕΝ αναγράφετε κάτω από το κάθε προϊόν τους και κάτι που δεν ενημερώνουν τους πελάτες. Καθαρή κομπίνα και εξαπάτηση.
Το θέμα έχει φύγει στην γραμματεία καταναλωτή, συνήγορο του καταναλωτή, στον τοπικό καταναλωτή, υπουργείο εμπορίου, Intel Europe, Intel International, κτλ.
Επειδή είναι το δεύτερο προϊόν που προσπαθούν να μου φάνε, το πρώτο κόστιζε 140 ευρώ, έβγαλα και φωτογραφίες του προϊόντος πριν το δώσω.





ΠΗΓΗ: www.insomnia.gr