Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Συνεχές πρόβλημα με ΟΤΕ Conn-x


Κάθε δύο μήνες πλήρωνω ένα λογαριασμό για τις "υποτιθέμενες" υπηρεσίες που μου προσφέρει! Φυσικά αναφέρομαι στον ΟΤΕ! Έχω....
πάνω από ένα χρόνο σύνδεση conn-x adsl και τους τελευταιους δύο μήνες μου κόβεται η σύνδεση για ένα με δύο λεπτά. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία αλλά κάποια στιγμή κατάντησε κουραστικό, πήρα τηλέφωνο λοιπόν στον ΟΤΕ και μου είπαν ότι υπάρχει κάποια βλάβη την οποία θα επιδιορθώσουν, προφανώς ακόμα δεν έχουν τελειώσει τον καφέ τους για να ασχολήθουν με την δουλειά τους. Μιας κ συνεχιζότανε το πρόβλημα απόφασισα να ξανά πάρω τηλέφωνο στη γράμμη εξυπηρέτησης εκεί το μόνο που με βάλανε να κάνω είναι ένα reset στο modem (πράγμα το οποιο είχα ξανά κάνει και δεν είχα αποτέλεσμα) όπως ακριβώς έγινε και τώρα, για μια ώρα δεν μου έγινε καμία αποσύνδεση μετά όμως πάλι τα ίδια! Δεν ζητάω κάτι παράλογο απλά να πληρώνω υπηρεσίες που ΕΧΩ! Αν δεν μπόρουν να κάνουν το προφανές ας μου το πουν να αλλάξω εταιρεία!