Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Καταγγελία - Carrefour


Ενημερώνω πως σε αγορά που έλαβε χώρα στις 29/01/11 στο κατάστημα Carrefour Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), αγόρασα...
αλλαντικό «Καπνιστή Γαλοπούλα Πασσιά» με ημερομηνία λήξης 16/01/11.
Είχαν παρέλθει 13 ημέρες και το συγκεκριμένο αλλαντικό ήταν στα ράφια του συγκεκριμένου καταστήματος, Carrefour Μακεδονίας.
Όπως αντιλαμβάνεστε ο κίνδυνος είναι υψηλός, καθώς πρόκειται για σοβαρό θέμα υγείας.
Επισυνάπτω τη σχετική απόδειξη και το προϊόν.
Σε επικοινωνία που είχα με το Carrefour Μακεδονίας με ενέπαιξαν, καθώς δεν μου έδιναν τον υπεύθυνο καταστήματος αλλά μόνο τον υπάλληλο στο τμήμα αλλαντικών.
Μάλιστα σε επιμονή μου, έβαζαν σκοπίμως αναμονή και μου έκλεισαν το τηλέφωνο.
Σε επικοινωνία στα κεντρικά (Αθήνα) έδωσα όλα τα απαραίτητα στοιχεία προς εξυπηρέτησή τους, με σκοπό τη διαφύλαξη των καταναλωτών.
Επικοινώνησε τηλεφωνικά κάποιος υπεύθυνος για να μου αναφέρει την «πιθανότητα λάθους» στο συγκεκριμένο κατάστημα!
Αν ο συγκεκριμένος βλέπει πιθανότητες, εγώ βλέπω γεγονότα που ενδεχομένως να έχουν βλάψει ήδη συνανθρώπους μου που έσπευσαν αγόρασαν και πιθανώς κατανάλωσαν τα ανάλογα προϊόντα.
Σε επικοινωνία με την εταιρία «Πασσιάς», μου είπαν πως θα το ελέγξουν άμεσα και θα τοποθετηθούν.
Κάτι που για την ώρα δεν έγινε.
Δυστυχώς, για το τόσο σοβαρό αυτό θέμα, δεν έλαβα καμία επίσημη απάντηση ηθικής αποζημίωσης από κανέναν.
Ούτε καν έσπευσαν να μου αντικαταστήσουν το ληγμένο προϊόν!
Λυπάμαι πραγματικά, καθώς το συγκεκριμένο περιστατικό αντικατοπτρίζει την υπάρχουσα κατάσταση που είναι ιδιαίτερα λυπηρή και επικίνδυνη.




ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com