Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Μέσα Μαζικής ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ


Εδώ και τέσσερα χρόνια μένω στην Αθήνα. Μετά από πολύ κόπο, κούραση και έξοδα κατάφερα να περάσω στη σχολή που πάντα ήθελα...

Ερχόμενη στην Αθήνα, μην έχοντας άλλο μεταφορικό μέσο, χρησιμοποιούσα μέχρι εκέι που δεν έπαιρνε τα ΜΜΜ. Νόμιμη μέχρι εκεί που δεν πήγαινε, με μηνιαίες κάρτες συνέχεια, με εισητήρια πάντα στην τσέπη μου, σε περίπτωση που ξεχάσω την κάρτα μου, με ολόκληρα εισητήρια, σε περίπρωση που αφήσω το πάσο μου. Νόμιμη μέχρι αηδείας, γιατί σκεφτόμουν ότι από τις κάρτες και τα εισητήρια που εγώ χτυπάω, οι οικογένειες των εργαζομένων στα ΜΜΜ ζουν.
Έχω καταντήσει, μετά από τέσσερα χρόνια, να μετανιώνω κάθε φορά που μπαίνω σε οποιοδήποτε ΜΜΜ και είμαστε ο ένας πάνω στον άλλο στοιβαγμένοι λες και μας βάζουν όπως βάζουν τις ντομάτες και τα πορτοκάλια στα τελάρα, προσπαθώντας να χωρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερα! Έχω καταντήσει να παρακαλάω, κάθε φορά που περιμένω στη στάση, να μπορέσω να μπω στο λεωφορείο και να ανασαίνω σαν άνθρωπος. Έχω καταντήσει να σκέφτομαι ότι αυτιμωρούμαι κάθε φορά που θέλω να χρησιμοποιήσω κάτι από αυτά τα οποία ονομάζουν "Μέσα Μαζικής Μεταφοράς". Εγώ τα ονομάζω "Μέσα Μαζικής ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ"!!!
Σέβομαι και αναγνωρίζω όλες τις συνέπειες που θα έχετε, οι εργαζόμενοι, από το νομοσχέδιο, αλλά πραγματικά, το μόνο που καταφέρνετε είναι να στρέψετε όλους τους απλούς πολίτες, που σας πληρώνουν ουσιαστικά, εναντίων σας!
Εγώ, η νόμιμη πολίτης που χρησιμοποιούσε τα ΜΜΜ, σας λέω ότι έχω να ακυρώσω εισητήριο εδώ και έναν μήνα, γιατί διαμαρτύρομαι και εγώ με τον τρόπο μου! Ας μην αναφερθώ στις κάρτες, τις οποίες, πραγματικά απορώ γαιτί κάποιοι ακόμα επιμένουν να τις αγοράζουν. Έχουν χρήματα για πέταμα;; Γιατί πραγματικά τα πετάνε, αφού ξέρουν ότι δεν πρόκειται να κάνουν μέσα στο μήνα τις διαδρομές που έχουν πληρώσει.
Η αγανάκτηση του κόσμου έχει φτάσει στο απροχώρητο. Αφήστε μας να μετακινηθούμε, να πάμε στις δουλειές μας, να πάμε στα μαθήματά μας!!! Διαμαρτυρηθείτε με άλλον τρόπο. Καρφί δεν καίγεται στους πολιτικούς που 100.000 άνθρωποι καθημερινά δε μπορούν να εξυπηρετηθούν και αρκετοί από αυτούς χάνουν τις δουλειές τους, ΕΞ' ΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ!!!


ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com