Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Αντιπροσωπεία ΘΡΑΚΕΛΛΑΣ στην Ξάνθη


Πήγα το αυτοκίνητό μου στην εν λόγω αντιπροσωπεία αυτοκινήτων για αλλαγή σπασμένου παρμπρίζ το οποίο...
κάλυπτε η ασφάλεια.
Όταν πήγα να το παραλάβω το καινούριο παρμπρίζ που είχαν βάλει ήταν και αυτό σπασμένο. Προσπάθησαν να με πείσουν να το παραλάβω και μετά από λίγο καιρό να το ξαναπάω για να φανεί σα νέο σπάσιμο έτσι ώστε η ασφαλιστική να πληρώσει και για το δεύτερο παρμπρίζ και να μην το χρεωθούν αυτοί.
Δε δέχτηκα φυσικά και ζήτησα να μου βάλουν νέο παρμπρίζ. Όταν επικοινώνησα με τον πραγματογμώμονα έμαθα ότι η ασφάλεια δε θα μου κάλυπτε το δεύτερο παρμπρίζ πριν να κάνω το επόμενο συμβόλαιο μαζί τους. Επίσης η ζημιά φαινόταν ότι δεν είναι από ατύχημα και ότι ήταν λάθος του μάστορα.
Τελικά όταν παρέλαβα την επιταγή από την ασφαλιστική και πήγα να δώσω τα χρήματα στην αντιπροσωπεία, μου κράτησαν και 4 ευρώ επιπλέον γιατί λέει η ασφαλιστική κάνει κάποιες κρατήσεις. Σα δε ντρέπονται λέω εγώ, αντί να ζητήσουν και συγνώμη που πήγα τόσες φορές μέχρι να γίνει η δουλειά μου. Μόλις έχασαν έναν πελάτη και μαζί με αυτόν και άλλους.



ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com