Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Αίσχος...Σαν δεν ντρέπονται ολοι


Σας γράφω γιατί σήμερα έλαβα ένα ειδοποιητήριο από τον δήμο Σπάτων Αρτέμιδος ,στο οποίο μου ζητάνε να πληρώσω μία κλήση από τις 13-07-2001 .
Πρώτον εγώ ποτέ...
δεν πήρα κλήση από τροχονόμο
Δεύτερον ούτε ποτέ βρήκα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου κλήση
Τρίτον πρώτη φορά λαμβάνω ειδοποίηση και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με το δήμο Σπάτων τους ζήτησα να μου δώσουν αριθμούς πρωτοκόλλων από τις ειδοποιήσεις που μου έχουν αποστείλει και μου είπαν δεν έχουν.Για όλα είναι υπεύθυνο το ΚΕΠΥΟ μου είπαν!!!Τρέχα γύρευε να βρείς το δίκιο σου!!
Η ειδοποίηση μου λέει ότι μέχρι 26-2-2011 πρέπει να πληρώσω το ποσό των 40 ευρώ και στο τέλος χειρόγραφα μου γράφουν:
*Προσοχή!!(Με το αστεράκι και τα θαυμαστικά παρακαλώ!!!)
Τελευταία ειδοποίηση πριν τη βεβαίωση στην εφορία.
Τι πρέπει να κάνω εγώ? μετά από 10 χρόνια θυμήθηκαν να μου στείλουν κλήση που ποτέ δεν έχω δεχτεί!!!
τα έφαγαν αυτοί και από παντού βρίσκουν τρόπους να μας τα παίρνουν για να πληρώσουμε εμείς όλα όσα αυτοι έφαγαν!!!!!!!!!!


ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com